U prugettu di mining di monete / u pacchettu ASE passa l'ingrossu di u prezzu in u prossimu trimestre

Yageo hà annunziatu un aumentu cumpletu di u prezzu da u 1u di ghjugnu!

A catena di furnimentu hà dettu chì, per riflettà u costu crescente, Yageo hà adattatu i prezzi di e grandi impianti di assemblea di prima linea in una manera cumpleta. E resistenze di chip è i condensatori di tantalu anu aumentatu di una media di circa 10%, è i MLCC anu aumentatu da circa 1% à 3%. I novi prezzi saranu. Hè entratu in vigore u 1u di ghjugnu. L'industria crede chì in a prima metà di questu annu, l'aumentu di u prezzu di i cumpunenti passivi hè più stabile di quellu di l'altri cumpunenti elettronichi. Tuttavia, i pruduttori di cumpunenti passivi anu sempre da cunsiderà l'impattu di e materie prime upstream nantu à l'aumentu di i costi operativi. Dunque, hè imperativu per adattà e quotazioni di i prudutti.

In quantu à l'infurmazioni cunnesse, Yageo hà dettu chì ùn hà micca da cummentà nantu à a citazione, è hà enfatizatu chì i costi operativi di e materie prime upstream, u trasportu è a manuvra anu continuatu à aumentà, è cunsidererà attentamente di sparte i costi crescenti cù i clienti in una manera puntuale. U guvernu richiede à tutte e località di chjude i prughjetti minerarii di Bitcoin. Recentemente, l'Associazione Finanziaria Internet China è altre trè associazioni anu publicatu cunghjuntamente l '"Annunziu nantu à a Prevenzione di u Riscu di Speculazione di Transazione di Muneta Virtuale", ricurdendu u risicu di a speculazione di transazzioni di muneta virtuale è enfatizendu chì e transazzioni in muneta virtuale sò attività finanziarie illegali. L'istituzioni è e piattaforme chì participanu illegalmente à transazzioni di muneta virtuale, speculazioni, o furniscenu servizii di supportu devenu cooperà cù i dipartimenti giudiziari per trattà cun elli in una manera puntuale, aumentà u costu di e violazioni di e leggi è di i regolamenti, è aumentanu a dissuasione di l'attività di rettificazione. Per i prughjetti minerarii di Bitcoin, tutte e località devenu esse cumpletamente pulite è chjuse à tempu. Cummissione per u Sviluppu è a Riforma di a Mongolia Interna: Per e cumpagnie pertinenti è u persunale cunnessu chì anu un comportamentu "minerariu" di muneta virtuale, saranu inclusi in a lista nera chì ùn hè micca affidabile secondu e normative pertinenti; per i funzionari publichi chì usanu e so pusizioni per participà à a "mineria" di muneta virtuale o furnisce comodità è prutezzione per elli, Tutti seranu trasferiti à l'organi di ispezione di disciplina è di supervisione per l'elaborazione.

ASE Packaging supera l'aumentu di u prezzu di u prossimu trimestre

Prufittendu di a tendenza di crescita 5G, a dumanda di processori di telefuninu mobile è di chip di cumunicazione s'hè assai allargata, accumpagnata da a crescita di l'applicazioni cum'è i chips di l'informatica ad alta velocità (HPC) è l'Internet di e Cose, i pruduttori di imballaggi è testi di ASE Investment è Cuntrollu anu una splusione d'ordini per u filu di u filu è u mercatu s'hè spartu. In u terzu quartu, ASE annullerà i sconti di u prezzu da u 3% à u 5% per i clienti. Cù a scarsità continuata di l'offerta è riflette u prezzu crescente di e materie prime , micca solu u scontu di u prezzu serà annullatu, ma dinò u prezzu serà aumentatu da 5% à 10%.

Dopu à a continuazione di l'aumentu di u prezzu di a funderia, ASE hè u capimachja glubale in l'imballu è a prova di semiconduttori. À questu mumentu, riflette ancu chì e cundizioni di u mercatu anu annullatu i sconti di i prezzi esistenti, è e citazioni sò state aumentate simultaneamente, evidenzendu l'attuale cundizioni di u mercatu caldu. In quantu à i rumori cunnessi, ASE Investment Control hà rifiutatu di cummentà, dicendu chì prestaria una grande attenzione à e cundizioni di l'offerta è di a dumanda di u mercatu. Vice Presidente di Realme: I costi aumenteranu di 10%, è i telefoni smartphones aumenteranu in a seconda metà di l'annu. Sina Finance hà citatu u China Business Report. Xu Qi, vicepresidente di a marca di smartphone cinese realme è presidente di a Cina, hà dettu chì u costu di i telefuni mobili hè cresciutu è hè cresciutu assai. Fighjendu a tendenza in a seconda mità di questu annu (2021), l'aumentu di u prezzu di i telefuni mobili hè una tendenza inevitabbile: Oghje ghjornu, i cumpunenti upstream sò veramente crescenti, è ci sò più di un aumentu, cumprese l'aumentu di almacenamiento, l'aumentu di chips, è l'aumentu di altri cumpunenti., A tarifa specifica pò aumentà di circa 10% in a seconda metà di l'annu;

È si prevede chì l'aumentu di u prezzu di i cumpunenti upstream è a "carenza di nuclei" continuerà almenu finu à a prima metà di a dinastia Ming (2022). Xu Qi hà rimarcatu chì a situazione attuale di "mancanza di nuclei" pò esse in tendenza, ma ci serà ancu una mancanza. "Mancanza di nuclei" hè una tendenza maiò. In più, a recente epidemia indiana di pneumonia per a nova corona hà ricevutu una grande attenzione da u mondu esternu. Sutta l'impattu di a seconda onda di nova pneumonia di a corona in India, parechje istituzioni anu calatu e so aspettative per u mercatu indianu di smartphone. In quantu à a situazione di a situazione epidemica di l'India, Xu Qi hà dettu chì ùn ci hè attualmente un fenomenu di pirateria à grande scala, è chì certi mercati ponu calà un pocu. Hè necessariu cunfermà a situazione di l'offerta di u mercatu glubale; affettata da l'epidemia indiana, chips 4G sò fora di scorta è una seria d'altri numeri. L'impattu è a tappa affronteranu qualchì incertezza, è cumu si svilupperà dipende da e pulitiche di u paese è e cundizioni generali di u mercatu.