Presidente di a cumpagnia di chip: Ùn possu micca crede chì i clienti volenu solu chips, indipendentemente da u prezzu

U presidente di Macronix, Wu Minqiu, hà dichjaratu ieri (27) chì, da u rapportu attuale / spedizione di a cumpagnia (valore B / B), "e condizioni di u mercatu sò cusì belle chì ùn credu mancu." Avà a prima soluzione di i clienti hè "di uttenite Arrivu, u prezzu ùn hè micca u puntu. "Macronix continuerà à sprintà per e spedizioni, in particulare in u campu di l'automobile. Hà u scopu di diventà u capimachja in l'automobile NOR Flash quist'annu.

I principali prudutti di Macronix includenu chips NOR, memoria flash di tippu storage (NAND Flash), è memoria di sola lettura (ROM). Frà elli, i chips NOR sò cumpunenti essenziali per tutti i prudutti elettronichi, è a pruduzzione di i prudutti Macronix hè u capimachja glubale in l'industria. Wu Minqiu hà parlatu di e bone spedizioni di e so trè linee di prudutti maiò, riflettendu l'industria elettronica in boom in questa tappa.

Macronix hà tenutu una riunione ghjuridica ieri è hà annunziatu chì u so tassu di prufitti lordi per u primu trimestre era apprussimatamente di 34,3%, chì era un incremento da 32,4% in u quartu trimestre di l'annu scorsu è di 31,3% in u listessu periodu di l'annu passatu; u margine di profittu era 12,1 %, una diminuzione trimestrale di 2 punti percentuali, è una diminuzione annuale di 0,3 punti percentuali. Cù un avanzu di 48 milioni di yuan in perdite di deprezzamentu di l'inventariu, u prufittu nettu per un trimestre era di circa 916 milioni di yuan, una diminuzione trimestrale di 21%, una diminuzione annuale di 25%, è un prufittu nettu di 0,5 yuan per azzione.

In quantu à e prestazioni di u primu trimestre, Wu Minqiu hà fattu sapè chì u tassu di u novu dollaru taiwananu l'annu scorsu era 5 punti percentuali sfarenti di questu annu, è u fatturatu hà ancu influenzatu 500 milioni di yuan. Se l'effettu di u tassu ùn hè micca calculatu, i rivenuti di u primu trimestre devenu esse megliu è supere i 10 miliardi di yuan.

L'inventariu di Macronix in u primu trimestre hà righjuntu 13,2 billion yuan, da 12,945 billion yuan in u trimestre precedente. Wu Minqiu hà enfatizatu chì e patatine fritte sò assai pupulari quist'annu. E trè linee di prudutti sò previste per avè più di 7 miliardi di yuan in inventariu prima di u terzu trimestre. In cunglisazione cù a inversione di a perdita di calata di l'inventariu in u primu trimestre, u prufittu serà considerable in i prossimi quarti.

Wu Minqiu crede chì u secondu trimestre ùn serà più influenzatu da fattori cum'è u tasso di cambio, l'inventariu è e spese di R&D di chip 3D NAND. L'operazioni saranu megliu cà u primu trimestre. Sprintanu attivamente l'applicazioni NOR ligate à i veiculi elettrichi. Hè previstu chì u margine di prufittu grossu è u prufittu generale in u primu trimestre devenu esse u puntu bassu di questu annu, è serà megliu cà u primu trimestre in futuro.

Sicondu e statistiche di Macronix, in u primu trimestre, l'applicazioni terminali NOR eranu per u 28% di e cumunicazioni, seguitate da 26% per l'urdinatori, 17% per u cunsumu, 16% per IMA (cuntrollu industriale, medicale è aeroespaziale), è 13% per i veiculi .

Wu Minqiu hà dettu chì in u primu trimestre, l'applicazioni informatiche sò cresciute sustanzialmente, ciò chì hè dovutu principalmente à a grande crescita di l'applicazioni luntane per via di l'epidemia. Ancu se i rivenuti di i prudutti di l'automobile sò calati di 2%, anu aumentatu di 8% annuale. In più à a mancanza recente di chips automobilistici, ci sò ancu u Focu in una grande fabbrica giappunese chì hà interferitu, ma attualmente, pare chì a dumanda di veiculi cuntinueghja à cresce è à migliurà, è i prudutti cunnessi à Macronix anu sempre un spaziu di crescita splusivu.

Wu Minqiu hà enfatizatu chì u valore generale di u mercatu di i chips NOR di l'automobile hè stimatu à almenu 1 miliardi di dollari americani. I principali mercati di l'applicazioni automobilistiche di Macronix sò in Giappone, Corea di Sud è in Europa. basatu annantu à a certificazione di sicurezza è hè previstu chì entri in u campu di i veiculi elettrichi.

Sicondu e statistiche interne di Macronix, a sucietà era u sicondu più grande fabricatore di chip NOR in u mondu di l'annu passatu.Quandu i so prudutti entranu in a catena di fornimentu di i fabricanti di vitture di primu livellu, i prudutti coprenu vari sistemi di cuntrollu automobilisticu cum'è divertimentu è pressione di pneumatici. Hè previstu chì i chips Macronix NOR quist'annu A quota di mercatu di l'automobili serà u primu postu in u mondu.

Inoltre, Macronix hà digià mandatu chips NAND 3D di 48 strati à u cliente in aprile di questu annu. Si spera chì i prudutti di i clienti saranu spediti senza intoppi in a seconda metà di l'annu, è l'operazioni di Macronix seranu sincronizate. In quantu à i prudutti NAND 3D di 96 strati, ci serà ancu una chance per a produzzione formale quist'annu.

A fabbrica di 6 pollici spera di vende u più prestu pussibule

Parlendu di a vendita di a so fab 6-inch, u presidente di Macronix, Wu Minqiu, hà rivelatu ieri (27) chì duie ragioni anu cuntribuitu à a decisione di a sucietà di dispunì di a fab 6-inch. u secondu hè Alcune fabs ùn sò micca adatte per pruduce prudutti di memoria chì Macronix hè impegnatu. In quantu à a dispusizione di i benefici di a fabbrica di 6 pollici, Wu Minqiu hà dettu ch'ellu spera chì u più prestu pussibule, secondu a situazione di u cuntrattu, ùn serà micca cuntabilizatu in u secondu o terzu quartu.

Wu Minqiu hà enfatizatu chì a vendita di Macronix di una fabbrica di 6 pollici hè megliu per a cumpagnia à longu andà. U mutivu principale hè chì ancu se a fabbrica di 6 pollici hè cumpletamente distrutta è ricustruita, ùn ci hè abbastanza spaziu per una nova fabbrica. Inoltre, a fabbrica di 6 pollici hè cunvertita in una fabbrica di 8 pollici o in una fabbrica di 12. A fabbrica hà una capacità insufficiente per resistela.

Parlendu di l'offerta è di a dumanda di u mercatu di memoria, Wu Minqiu hà dettu: "I clienti vogliono sempre uttene a merce, allora u prezzu ùn hè micca troppu da tene contu. Avà ùn importa induve si trova, finu à chì pò esse consegnatu, i soldi ùn sò micca un prublema ".

Wu Minqiu hà dettu ancu chì dopu avè osservatu chì parechji grandi produttori di NAND sò passati à 3D è poi sò svaniti da SLC NAND, Macronix hè diventatu un fornimentu stabile in questu campu è hè diventatu un capu trà di elli.

Wu Minqiu hà ancu mintuvatu chì hè difficiule d'aghjunghje nova capacità di pruduzzione quist'annu per via di u longu tempu di consegna di l'attrezzatura. Mantenendu a visione chì i chips NOR continueranu oghje è l'annu prossimu, ancu se u cuntinente hà appena apertu a capacità di produzione, serà solu appartenenu à prudutti di fascia bassa. Percorsu di Macronix Hè difficiule di rimpiazzà l'altri fabbricanti. In più di furnisce solu prudutti di alta qualità à i clienti giappunesi, ci sò ancu novi clienti europei.

In termini di attribuzione di capacità, Wu Minqiu hà dettu ancu chì l'usina di 8 pollici di Macronix hà una capacità mensile di 45.000 pezzi, principalmente per a produzzione di chips NOR è u dispiegamentu di fonderie; a fabbrica di 12 pollici hà a più grande proporzione di chips NOR, seguitatu da NAND.I chip, è infine i ROM, sò e cunsiderazioni principali di u margine di prufittu grossu.