Mancanza di chip! Weilai Automobile hà annunziatu a sospensione di a produzzione

NIO hà dettu chì l'offerta stretta generale di semiconduttori hà influenzatu a pruduzzione di l'automobile di a cumpagnia in marzu di questu annu. Weilai Auto prevede di furnisce circa 19.500 veiculi in u primu trimestre di u 2021, ligeramente inferiore à i veiculi 20.000 à 20.500 previsti prima.

À questu stadiu, ùn hè micca solu l'Automobile Weilai, ma a maiò parte di i pruduttori mundiali di automobili si trovanu di fronte à una carenza di chips. Prima chì l'epidemica abbia causatu una "carenza di chip", ci sò state parechje fabbriche di chip o fornitori in u mondu recentemente. sperimentendu catastrofi naturali estreme, è i prezzi di i chip sò ancu in crescita.

U 22 di marzu, Honda Motor hà annunziatu a sospensione di a produzzione in alcuni di i so stabilimenti nordamericani; General Motors hà annunziatu a chjusura temporanea di u so stabilimentu in Lansing, Michigan, chì produce Chevrolet Camaro è Cadillac CT4 è CT5. Aprile di questu annu.

Inoltre, à causa di a scarsità di chips automobilistici, i pruduttori di l'automobile cum'è Toyota, Volkswagen, Ford, Fiat Chrysler, Subaru è Nissan sò stati ancu custretti à taglià a pruduzzione, è certi sò stati ancu ubligati à suspende a produzzione.

Una vittura di famiglia urdinaria hà bisognu di più di centu picculi è picculi patatine fritte. Ancu se solu a dimensione di un unghje, ognuna hè assai impurtante. Se i pneumatici è u vetru sò fora di pruvista, hè faciule di truvà novi fornitori, ma ci sò solu uni pochi di fornitori principali chì producenu è sviluppanu patatine vittura, cusì i pruduttori di l'automobile ponu sceglie solu di piantà a pruduzzione o di aumentà i prezzi quand'elli ùn sò più in stock.

Nanzu à questu, Tesla hà aumentatu successivamente u mudellu Y in u mercatu cinese è u mudellu 3 in u mercatu di i Stati Uniti. Hè statu ancu cunsideratu da u mondu esternu chì a mancanza di chips hà causatu l'aumentu di i costi di produzione.